Måste bara få skriva av mig..

Alla säger ; kom över han , du hittar en annan. Grejen är att jag inte kommer hitta någon, Jag är rädd för kärleken och för livet. Varför leva om man är rädd för kärleken liksom. Vet att jag har helt underbara vänner som bryr sig om mig och allt. Jag vill speciellt tacka Julia, Alba och Rasmus. Dom har fått mig verkligen på humör. Alla mina vänner har gjort så jag lever idag. Jag orkar , jag vill kämpa och inte ge upp men kan jag det utan dig? Jag vet inte ens om du är värd alla min tårar jag fällt för dig i 2 månader. Jag vet inte ens vad du tyckte om mig. Jag vill inte lämna dig men egentligen måste jag det. Jag vill komma över dig men jag kan inte. Jag vet att du inte är värd mig!
OM jag skulle kunna spola tillbaka allt och bevisa allt. Jag vill verkligen komma över dig .. efter 2 månader & med mycket jobb. Jag har försökt bevisa det. Jag älskar
DIG, just DIG!
Kommer jag någonsing bli lycklig , fakeat mitt leende i två månader. älskar dig lika mycket fortafarande trots allt svek. Du var den jag var kär i och är. Men man måste gå vidare.. mitt allt.
Jag hoppas du har det bättre nu. Förlåt för allt.



Jag är iallafall den jag är.

Kommentarer
Postat av: madelene svensson

Emilia går igenom samma sak.. Men tro mig du är stark och allt blir bättre! Jag finns för dig bara smsa om du vill, 076-5790203!! puss på dig <3

2012-03-23 @ 21:15:56
Postat av: Anonym

snabel?

2012-03-23 @ 21:17:32
Postat av: Anonym

Svarar du på blogresponse fortfarande?

2012-03-24 @ 08:42:37
Postat av: Alba Birkhammar

Emilia , jag tänkte exakt samma sak när jag saknade Simon , men grejen är att dom har sån jävla rätt även fast det är så svårt att tro ... Jag trodde det inte men när du väl har kommit över han, det får ta hur lång tid du vill, hur lång tid det tar.. Det kanske tar tid men vill bara säga att när du väl har kommit över honom så kommer du må bra , och vara glad, men jag är inte vännen som säger du kommer över han, för man tror inte det.., men du kommer över han.

2012-03-25 @ 00:43:27
Postat av: julia&jennifer:)

Länkbyte?:)

2012-03-25 @ 16:46:14
URL: http://jeyss.blogg.se/
Postat av: Anonym

herregud, du är 12-13 år.. du har hela livet på dig att hitta en jävla kille?!

2012-03-25 @ 18:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0