Jag trodde jag skulle glömma allt.

Vart jag än går , vilken musik jag än lyssnar på , att höra ordet "kärlek" , när jag kollar på min arm påminns jag av dig. Jag trodde jag var stark nog att glömma dig men fuck no. Jag älskar dig men vill gå vidare. Allt är skit och ja, jag bryr mig inte om hur mycket ni snackar skit om mig eller sårar mig. Jag har växt upp med sånt.
Jag är den som sårar folk , jag är den svagaste personen jag vet. Jag kan fakea mitt leende men inte mina tårar.
Jag ser tårarna rinna ner mot munnen och känner smaken av salt. Jag ler för att se glad ut, även fast jag gråter bryr sig ingen. Allt jag vill just nu är att säga adjö. men tyvärr går det inte så. Jag ska börja om mitt liv. Jag ska flytta , byta skola och se till att allt blir bra igen. Jag ska få mina föräldrar stolta. Jag tänker på allt som hänt varje natt. Jag gråter mig till söms och vaknar med en tår på kinden. När jag kollar igenom gamla sms eller meddelande så rinner tårarna det går inte att hindra dom , när du sa att du en gång i tiden älskade mig och att jag var ditt allt.
Som sagt..

Säg aldrig att något är ditt allt när den en dag blir inget.

Jag älskade verkligen dig men allt är väll över. 
Jag sårade min bästavän.
Jag svek mina föräldrar.
Jag är inte perfekt.

Den dagen då jag försvinner kommer solen lysa som starkast, det är sant!

Jag vet inte om jag litar eller kan snacka med någon nu här i världen. Jag saknar väsby mer för varje dag.

Behövde skriva av mig just nu.. ni behöver inte läsa eller tycka synd det gör antagligen inte saken bättre.




Kommentarer
Postat av: johanna

fin blogg bruden :)

2012-03-31 @ 10:32:44
URL: http://emmyjohannalundgren.blogg.se/
Postat av: Nora Hedin

Vet att jag inte känner dig alls bra.. Men jag mådde lika dåligt som dig i sjuan kan jag säga! Förstår hur du känner & skrev massa sånna här texter jag med.. Jag förstår att du har en tuff tid men du klarar dig! Våga visa att du är stark, att du klarar skiten! Och våga visa dom som trycker ner dig att du är starkare än dom! Lita på dig själv, inse att du är bra som du är.

Finns här om du behöver prata! Kram på dig tjejen!

<3

2012-03-31 @ 10:40:37
URL: http://hedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0