You broke my heart , but i still love you with all the little piece's.

Planer för helgen;

Fredag; Till skolan och sen dra och sova hos min Bitch'
Vi ska nog träna lite och träna dansen och så och sen bara kolla på film.

Lördag; Vakna Sjukt tidigt och Fixa oss och vara i väsby hela dagen och träffa min kompisar. Vi ska även äta, Handla saker och sånt sen på kvällen vet jag inte vad jag ska göra.
Söndag; Vakna tidigt, ut och springa och träna. Ska ju satsa på dansen nu. Sen ska jag kolla om någon följer med på bio , söndagar är ju alltid så jävla piss tråkiga.

Det är mina planer. Så kommer nog inte blogga så mycket eller jo på söndag och fredag men kan ju uppdatera lite från julias iphone när vi rullar runt i väsby. Nu ska jag ta och äta lite och sen kolla på någon film vet inte vilken men ja.. Puss.



Kommentarer
Postat av: Din Bitch

Emilia goes hardcoreeee!

2012-01-27 @ 09:41:06
URL: http://juliaphillips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0