Hissar och dissar!

Stora ögon

Seriöst vem gillar inte det och sen lite gröna! Det är sjukt fint , skulle kunna göra vad som helst för att få det. Vill inte ha min kinesögon eller dom är ju rätt okej men jag älskar verkligen stora gröna ögon , fint osminkat också!


Gingers

Man måste bara hissa det! Min kompis har vart ginger och hon var sjukt söt och sen finns det en film som heter ciao bella och gingern där är sjukt snygg och allt. Skulle vilja vara ginger faktiskt!

Fotlänk!

Älskar såna hade 2 stycken i sommras men tog bort dom sen , men gud det är så sjukt snyggt till typ shorts, linne och ett par ballerina skor! Längtar tills sommaren för då ska jag ha fotlänk!
Te
Dricker kanske 4-5 koppar per dag , är typ beronde. Alla mina kompisar förutom Johanna typ hatar Te Men tur att jag har den människan så jag inte är helt forever alone. Men som sagt Te är sjukt gott och speciellt när man har honung istället för socker. Honungen smälter ju skit snabbt också åh älskar verkligen Te.
Showmesomelove_artsy_food_love-4a4a462b448cad4e51e9fa82b0f55cb8_h_large
Falska människor

Ja vad finns det egentligen att säga om det? Alla hatar väll Falska människor. Jag tål verkligen inte dom seriöst.
Usch .. går inte att förklara dom , bara att dom är sjukt vidriga.
Tumblr_lmyfljufdb1qfdwsio1_500_large
Låssas Kärlek

Menar typ som om man blir playad. Kärlek är underbart iallafall riktig så varför slösa bort det på att leka med någon? Tänk att personen kunde få välja vem som helst men tog just den och den leker bara med personen. 
Kärlek är den bästa känslan som finns, Hatar folk som leker med andra. Åh blir sur.. hur kan man kasta bort det?



Kommentarer
Postat av: Teodore

Håller med ang. fotlänk! Supersnyggt!

2012-01-18 @ 05:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0