Svar på frågestunden del 2

Beatrice om FRÅGA PÅ ÄR 100% ärlig!:
Med vilket pogram rediskerar du bilder?
Svar; Det är olika men picnik sen så har jag ett pogram på mobilen som heter color touch ,puss!


Anonym om FRÅGA PÅ ÄR 100% ärlig!:
Vad har du för mascara ! måste få veta det nu måste bara för mig !!! <33
Svar; Har 4 stycken den första vet jag inte vad den heter men den är rosa och blå och är från maybeline newyork! Den andra är silvrig från loreal paris! Den tredje heter luminelle mascara ultra volume! den fjärde någonting med million lashes , guldig och svart!

johanna ^^ om FRÅGA PÅ ÄR 100% ärlig!:
1 vad andvänder du för smink ink. mascara?
2.hur lyckas man bli som du?
3.vart bor du?
4.hur beter du dig för att få killar :$?
Svar;
1. fondation , concelar , puder , mascar , eyelineribland vit eller brun ögonskugga.
2.hur menar du? Jag vet inte iaf...
3. I stockholm sollentuna.
4.Är mig själv och är inte så blyg.

Anonym om FRÅGA PÅ ÄR 100% ärlig!:
dricker du? röker?
Svar;
nej på båda


Victoria om FRÅGA PÅ ÄR 100% ärlig!:
1. Varför började du blogga? 
2. Tycker du att det är kul ?
3. Vad är det bästa med din kille ? 
Saknar dig bebis <3
Svar;
1. För att mina kompisar sa att jag skulle börja eller johanna och emma!
2.Jag tycker det är jätte roligt
3. Allt!
Saknar dig med!<3

Ellen om FRÅGA PÅ ÄR 100% ärlig!:
Hej snygging! ;*

1.kan du lägga upp video när du sjunger, du e grym! 
2.Vad är det längsta du har gått med någon? 
3.Hur många läsare har du? 
4.Gillar du mig? För jag älskar dig! 
Puss, saknar dig! ;* <333
Svar;
1. Kanske , tack gumman!
2. Legat i sängen och strulat.
3. mellan 200-250
4.Jag älskar dig ellen!
Saknar dig med!
31 December, 12:51
Sanna w om FRÅGA PÅ ÄR 100% ärlig!:
1.Hur många läsare har du ?
2.vilket är ditt längsta och bästa förhållande ?
3.din favorit blogg och varför ?
4.bh storlek ?
5.vart bodde du innan du flytta till sollentuna ?
6.Din bästa kompis på helenelund ?
7.du sa att Alba dissade dej ganska mycket förut , varför är du med henne då ? kanske har 8.missförståt något så bli inte arg :)
9.tycker du själv att du ser bra ut ?
Kram snygging <33:**
Svar;
1. 200-250.
2.Med lucas.
3. johannas och Albas.
4. 75A eller 70B
5. Upplandsväsby
6. Johanna sic
7. vet inte
8.  nej
Kram,
31 December, 00:12
Ella om FRÅGA PÅ ÄR 100% ärlig!:
hur gammla är dina syskon?:)
varför ja du med Moa?:)
Svar;
Casper är 1,5
Tilda 6 snart 7
Vanessa 10 snart 11
Kevin 11 snart 12

Jag vet inte




28 D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0