Sjukt trött..

Hela dagen har jag sovit typ och kollat på high scool musical..;$$ Jag har vart hemma har typ ett hack i pannan. 
Vid 6 kom julia (?) Snart sak jag väll äta och sen duscha lite senare. Plugga lite in för so;n och sen vet jag inte , kanske sätta mig framför tv och dricka Te. Är Kär i Te hihi.
Imorgon ska jag dra till skolan slutar halv 3 , drar direkt till julias skola eller sollentuna centrum och möter henne.
Sen ska vi till väsby och träffa så sjukt söta killar, Viktor och Pontus. Längtar hihi , Som sagt jag och viktor var ju tillsammans för typ 1 år sen , mitt ex,ex,ex,ex. Men ja vi är ju typ på G eller något. Saknar han!
Efter det vid 7 ska vi dansa , vi kommer ha styrketräning , döda mig. Aja nu ska jag och Julia äta Hamburgare.
puss.



Bjuder stort.

Kommentarer
Postat av: ida :)

Fin blogg :)



Gå in här och rösta " tummen upp" så är du jätte snäll! :)



http://apps.facebook.com/aretshast/?flashparamcontributionid=344717

2012-01-31 @ 20:39:59
URL: http://idaochbecca.blgospot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0