Nu ska jag börja igen.

Förlåt vart så mycket på sistonde men nu ska jag börja igen. Kan berätta lite om dom här 2 dagarna.
I förrigår: Alba var hos mig vi lagade mat , fullt med mat och sen kom ullis. När vi hade ätit så gick vi in till mitt rum och där somnade jag och sen vid 8 vaknade jag och alba med och ullis hade gått. Sen drog jag och alba till ica och handlade dricka, Godis och chips. Jag sov hos henne.
Igår: Jag var i skolan. Vi hade Idrott,Matte,No, Engelska och Handledning. Sen efter skolan viste jag inte vad jag skulle göra men tillslut hängde jag och Johanna med Balle ( Alexandra ) och dom. men vi visste inte vem vi skulle va hos men det blev tillslut johanna. Alba stannade kvar med david och vi gick hem till Johanna , vi kolla på trust och Neve say never. Gud jag och Johanna blev helt kära i han. Seriöst dör, så sjukt söt. Kolla bara liksom ..
Min söta

Kommentarer
Postat av: emelie

vill ni kanske också käna över 1000+ och massa mer? så fall gå in på min blogg och sen trycker ni på länken "adsettings" och sen bli medlem på 1 min :) länken hittar ni häär ---> på min blogg www.kallasemelie.blogg.se

2012-01-18 @ 16:14:56
URL: http://kallasemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0