Ni som gillade!

Niklas Karimizadeh; En av mina bästakompisars Ex , och sen är du ju snäll också!
Niclas Talcott; En kille som Jag träffade i Turkiet , Sjukt söt , snäll och allt sånt där. Hoppas jag får träffa dig igen!
Gabriella Lindberg; En Skit fin tjej som jag började snacka med förra året men har ännu inte träffat dig men Du är så söt och helt enkelt underbar! Önskar vi ses snart , puss på dig hjärtat!
Amanda Solvik; Sjukt fin och söt tjej , har inte träffat och känner inte så bra men vi kan börja lära känna varandra
Felix Svensson; Känner inte så bra men Jag tycker du är snäll iallafall och sen vet jag inte mer.
Simon Wanrop; Söt och en snäll kille och har en sjukt fin flickvän , lycka till! 
Lisa Sodenkamp; Sjukt vacker bästavän och saknar oss, När vi gick i samma dans grupp och allt! När du,jag och Louise var så tajta. Saknar det men vi får ta och träffas snart tycker jag och dessutom finns du alltid där , älskar dig Gumman! Så himla mycket Kärlek och allt det där till dig.
Izabell Barrow; Söt tjej men ändå en tjej jag aldrig snackar med.
Marcus Aicardi; Sjukt snygg och allt men ändå fett desperat.. Men sen är du dryg också ibland men aja Puss!
Mimmi Såklart; En tjej med fett rolig humör och som jag saknar väldigt mycket.
Gustav Rasmussen; Känner inte :/
Sabrina Eklöf; Väldigt vacker flicka och som jag vill träffa!
Özge Baran; Min bästavän , jag kan inte förklara dig med ord , vi har bråkat,skrattat, gråtit, och allt sånt tillsammans. Du är äkta rakt igenom och jag vill bara att du ska vet att jag alltid finns där vad det än gäller , Ska hjälpa dig genom livet och alltid finnas där , Jag älskar dig och kommer alltid göra det!
Jonathan Åhlin; Känner inte typ ;o men Snygg.
Mert Aytekin; Julia Phillips HAFF! Nejmen sjukt snäll även fast att jag inte känner dig men idag var du dum som sa att jag skrämmer dig ;o
Tessi Sjöblom; Oj , dog nyss. Nejmen skit snygg bruuud som jag vill lära känna bättre!
Julia Phillips; Du är jävligt duktig på att skämma ut en och Att prata. Haha dina fördelar.. Nejmen vi har tjafsat , gråtit och verkligen skrattat med varandra men ibland kan du vara jobbig men jag gillar dig endå.
Steffi Stupar; Sjukt fin och som jag har träffat några gånger och hoppas att vi kan ses oftare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0