Never make someone to your everything, because the day will come when you don't have nothing left

Började dagen med idrott , Alba och Ullis var borta från den lektionen så det var bara jag och Emma.
Rätt så roligt ändå för Emma är ju så klantig när de gäller hinderbannor. Sen hade vi No, Vi byggde broar.
Efter det så hade vi Engelska med en Vikarie som typ dampa, Jag och Alba sa att hon var gravid och skit och han dampa .. sen slutade vi vid halv 12 , mötte Mamma Vid Helenelunds station. Vi skulle dra till väsby och kolla synen på mig men ska dit en annan dag, Handlade lite saker , åt sushi/wook och fikade med mamma , så nästan halva dagen spenderade jag dagen med Mamma , rätt så mys! Nu ska jag Chilla och så,
Puss









Kommentarer
Postat av: Nora al nouriis

vilket sammanträffande vi köpte samma byxor;) ahha man ba KBRY men aja:)

2012-01-24 @ 20:24:11
Postat av: Birkhammar

Du tog min skylt.....

2012-01-25 @ 17:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0