Kärlek till dom hära Tjejorna!

Var hos Alice med Hanna , Vickan , Mimmi och Jessica igår. Vi snackade om allt mellan himmel och jord :')
Dom förstår en verkligen, Men jag var inte så social i början. Jag messade med Viktor och så. Sen Så drog vi ut och tog fullt med bilder, Vickan och dom sprang runt och knacka på dörrar. Sen hoppade jag och vickan på en studsmatta och så kom en gammal gubbe ut , haha! Sen drog Vickan , Hanna och Mimmi hem. Jag och Jessie
sov hos Alice. Vi kollade på filmer men somnade sjukt tidigt. Sen imorse så åt vi frukost och kolalde på olika klipp på youtube och fullt med annat sen var jag tvungen att dra! Är hemma nu och nu ska jag messa lite med Viktor och sen vet inte, kanske snacka tele med han men ja , puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Josefine

2 frågor:

Är du fortfarande tsm med Lucas??

Har du instagram?? <3 <3



Älskar din blogg <3 <3

Kram:)

2012-01-21 @ 18:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0