Jag kommer alltid Älska dig lucas för vad som än händer!

Hänt fullt med skit, Ni kanske mäker vad som har hänt. Rubriken säger allt. Idag har jag vart hos alba. Skulle 
sovit över med Hon , olivia och fullt med andra men mådde seriöst skit som dom kanske såg.
Har aldrig kunna gråta riktigt utan fått tårar men skrattat. Idag var första gången i mitt liv jag grät på riktigt.
Ska inte sitta här och deppa.

Imorgon Ska jag kanke träffa folk vet inte vilka , måste prata om allt som hänt.
Kanske ska fråga mamma om hon vill gå på bio , Älskar henne&Älskar att vara med henne.
Att umgås med Mamma när man mår som sämst är bäst! Mamma Fixar te till mig just nu.
Sen ska hon och jag kolla på film. Nu ska jag vara soicial på Facebook ,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0