Hemma nu!

Hade ju Dans , först drog jag och julia och åt i Sollentuna centrum och sen tog vi tåget till väsby , mitt hem eller gamla.. vi böt om och hade det funny i omklädningsrummet sen kom alla mina kompisar eller dom jag känt i typ flera år saknat dom som fan! Vi dansade och Ellen och jag hade det roligt och julia med. Julia skämde även ut mig men mest sig. HAAHA! Jag älskar dans jaja kbry.. Har badat ett långt bad nu. duschade , tvättade håret , smörjde in mig och rakade benen men egentligen behövs det inte om det är vinter men jag känner mig äcklig.. Nu ska jag väll ta och göra något? Kanske kolla på film och så! Puss.









Dans i mitt 



Kommentarer
Postat av: Alice Enström

Fjortis

2012-01-26 @ 13:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0