FÖRLÅT!

Igår på morgonen smög Jag,Alba och Erika ut. Klockan var typ halv 6 på morgonen. Vi träffade Daniel, Andreas och Calle. Erika och jag var flummiga och allt sen vid 6 var dom tvungna att dra men vi följde med dom ner till Edsviken för vi ville inte gå in.Sen när vi kom hem till calle följde vi med dom in och snackade sen helt plötsligt drog erika. Jag var rädd för att hon skulle bli våldtagen eller något. Sen så frös jag och allt så Andreas la sig vid mig, myyys!
Vi somnade och vaknade tre gånger .. Sen så kom vi hem till alba vid 1 och sen så sov vi ända fram till 9 på kvällen.. Hennes pappa drog och handlade donken till oss och sen kom Julia och vi har kollat på film och allt. Nu sitter jag och julia och Kollar på saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0