Förlåt!

Först var ju skolan och sen efter den så drog jag och Johanna till silverdalskolan. Pratade med lucas och det var underbart , älskar den killen seriöst. Sen Gick jag med han hem och så var vi med varandra ett tag, Sen drog jag hem satte på datan och sen somnade jag direkt och vaknade 11 på kvällen och då drog jag och träffade johanna. Vi träffade Danielle, Josefin , Anna och Erika lite snabbt. På kvällen såg vi på fredag den 13 och avslutade med En tjej film, Easy A. Jag kunde inte sova så satt uppe och kolla på Valetines day , step up och Remeber me. Remeber me var så jävla sorglig, Handlar om kärlek och mord. Började gråta nästan.. Men sov typ ett tag och vaknade sen somna jag igen och vaknade och sen somna jag.. Har vart och handlat lite nu. Ska snart äta och sen kolla på Chihuahuan från beverly hills 2 med älskade lillesyrran.
Kisses 'E'



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Okej! :)

2012-01-14 @ 21:58:13
URL: http://ourfanblog.blogg.se/
Postat av: linnea

hur gammal är du? , sjukt fin blogg btw! :)<3

2012-01-14 @ 22:29:28
URL: http://linneaastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0