Daaaaaaaans!

Omg, Jag älskar att dansa , jag gör bara det! Det är liksom min barndom typ. Började dansa när jag var 3 år.
Har aldrig slutat, har dansat , street, hip pop , ballet , jazz , barndans , discodans. Men dom 3-4 senaste åren har jag hållt mig till streetdance hip pop newstyle. Kommer nog dansa flera år till för jag verkligen älskar det. 
Jag blir glad av att Dansa och gör det ofta hemma ;$$ Sen alla shower som man visar upp för flera hundra pers.
Man får klä ut sig och bara dansa och vara stolt. Okej nu vet alla att jag älskar dans. Jag vill börja på en dansskola i flera år och det var min dröm då jag var liten, men nu känns det som om jag kommer inte ha några vänner där och kommer ha fullt upp med dansen så jag glömmer mina vänner men aa får se hur det blir.




Kommentarer
Postat av: Kajela tjejerna - bloggar om mode - vardag - kompisar!

länkbyte? :)

2012-01-25 @ 19:28:17
URL: http://kajelas.blogg.se/
Postat av: Kajela tjejerna - bloggar om mode - vardag - kompisar!

länkbyte? :)

2012-01-25 @ 19:28:22
URL: http://kajelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0