varför?..

Tänker på den person som jag verkligen hatar att jag älskar.. Jag skulle kunna göra allt för den killen, göra precis allt för att han verkligen ska förstå hur mycket jag älskar honom. Det är nog det jobbigaste som finns när det gäller kärlek, att man älskar en kille som inte älskar en tillbaka. Vad han än säger och gör emot en, så älskar man han fortarande lika mycket även fast man verkligen inte vill.. Jag kan egentligen inte beskriva med ord, hur mycket han betyder för mig. Det var typ som kärlek vid första ögonkastet.. Första gången jag träffade dig kommer jag aldrig glömma..  När vi alltid pratade i skype och skrattade och allt var så bra.. När jag sov hos dig och du låg och höll om mig, kan inte beskriva den känslan.. Kan sitta och läsa allt vi har skrivit, när du skrev att jag var underbar.. Vad gjorde jag för fel att det skulle bli så..? Önska jag kunde spola tillbaka till dom stunderna vi var med varandra, och kunna beskrivamin kärlek till dig då när du som mest uppskattade det. Även om folk inte ser det jag ser i dig, så är du fortfarande underbar. Jag älskar dig, glöm aldrig det. En sista chans med dig, och jag skulle aldrig, aldrig göra något i närheten som skulle kunna förstöra den. Jag skakar när jag skriver detta, mitt hjärta bultar skit hårt, och tårarna vill bara komma ut..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem handlar det om? lucas eller viktor? <3

FINNS!<3

2012-02-06 @ 17:21:57
Postat av: Marcus Nermander

Vem ? FINNS! <3

2012-02-06 @ 19:30:25
Postat av: Kathleen Ramos

Finns alltid älskling, tillsammans kan vi klara allt, kom ihåg det!

2012-02-06 @ 21:01:49
URL: http://kajelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0