Svar på frågestunden.

Ronjaaa om Kör på en frågestund,fan!:
När kommer du t Kista nästa gång? :')
Vilka bloggar brukar du läsa?
Va tycker du om mej? ♥
Svar;
1. När som helst!
2 . Mina kompisars, tex. Albas, Johannas och julia
3. Jag tycker att du är underbar och allt det där. saknar dig sjukt mycket och alla minnen ;/


blondiiinen . din blonda kusiiin <3<3 om Kör på en frågestund,fan!:
omg vilka frågor! 
låt henne va bara . älskar dig kusiin<3
en fråga gillar du mig:D?
Svar;
Hehe jag gillar dig och älskar dig finaste kusin!


Ella berge om Kör på en frågestund,fan!:
Hej:)
Vem är din bästavänn
Gillar du elefanter 
Vill du byta skola
Hejdå<3
Svar;
Hej ella , Jag har flera stycken men bland annat kathleen, alba och massvis andra!
Jag Älskar elefanter hihi ;$$
Nej!
Kram.


Anonym om Kör på en frågestund,fan!:
Var hittade du de här bilderna "innan du dör" ?:P

Bloggen är grymt snygg;)
Svar;
1. http://perfectbucketlist.tumblr.com/ Där hittar jag dom! :)

tack sötan.

Anonymus om Kör på en frågestund,fan!:
Vad är det längsta du har gått med en kille?
Vad köper du kläder?
Svar;
1. Strul och taffs..och sånt
2. Olika , bikbok , hm och såna dära!



:) om Kör på en frågestund,fan!:
Är du nöjd med ditt utseénde?
Svar;
Nej verkligen inte..

Anonym om Kör på en frågestund,fan!:
Vart och hur gör du dina underbara headers?<3
Svar;
Det är inte jag som gör dom utan det är min kompis Johanna , Kolla in hennes blogg!

Anonym om Kör på en frågestund,fan!:
emilia, svara på frågorna NU !
Heh har det nu!

Anonym om Kör på en frågestund,fan!:
Finns det nån du saknar isåfall vem? 
Älskar din blogg, puss!
Svar;
1. Ja och det är rätt så många men bland annat Jessie, Alice och laura, Sen Lucas och jossan..
Naw gulle taaack (aa)

Anonym om Kör på en frågestund,fan!:
Varför gjorde du slut med Lucas? 
Vad gjorde ni när du sov hos honom?
Svar;
1. Det vill jag inte ta upp här men vi bråkade rätt så ofta och så , jag ångrar mig..
2.


bästavän;* om Kör på en frågestund,fan!:
vill du ha lucas tillbaka?
Svar;
Alla vet nog svaret vi det här laget..


Anonym om Kör på en frågestund,fan!:
vem är du kär i?
Varför gjorde du slut med lucas?
Svar;
1. Den jag vart tillsammans med 9 oktober 2011.. och det kommer jag nog vara ett tag till..
2. För att jag var dum ihuvudet!

Aik äger om Kör på en frågestund,fan!:
vill du bli tillsammans med Lucas igen? 
Varför e du så snygg?

skit bra blogg ;* <3
Svar;
1. Det vet alla nog.
2. är inte det men tack!
Tack ;*


:D <3 om Kör på en frågestund,fan!:
älskar du att shoppa ? 
säg en affär som har fina kläder 
vilken/ vilka mascara använder du ?
vilken hår färg vill du ha ?
vilka smink produkter använder du ? 
vilka minnen är dina bästa säg 5 :D 

SJUKT BRA BLOGG! <3
1. JA!!
2. Bikbok!
3. Många vet nt vad dom heter tyvärr :/
4. Ljusbrunt!
5. oj håller inte koll på det
6.när jag sov hos lucas!
När jag var i turiket.
När jag var i spanien då jag var liten
när jag var på öland
När jag var som tajtast med Mathilda
Tack!

Alicia om Kör på en frågestund,fan!:
Vart gör du din header? 
Finns de någon du saknar jätte mycket?
Finns de något du vill ändra med dig själv?
Har du 4 syskon? 
Älskar bloggen, kram <3

1. Johanna gör dom men tror hon gör dom på photoshop!
2. Lucas
3. Utseendet , kroppen och sen massvis annat!
4.  Yes
Tack , kram!


erik om Kör på en frågestund,fan!:
varför vill alla tjejer vara perfekta?

Jo för att dom flesta killen förväntas av att alla tjejer ska ha fina ögon , stora bröst & allt det där men det finns väldigt få som inte är så och sen är det ju så att tjejer gemför sig själv med andra och tar smink för att se snyggare ut för att dom flesta killarna brukar säga "Gud vad ful hon är utan smink" men ingen är perfekt.

hejhopp om Kör på en frågestund,fan!:
är du oskuld ? om du inte är det vem förlorade du den med.
Ja, jag är oskuld!


// erika! :* om Kör på en frågestund,fan!:
har du gjort tand blekning? för du har SKIT vita tänder!! <3
Erika nej det har jag inte gjort och jag tycker inte dom är så vita ;o <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0