- Sover hos Alba med Ullis

Har inte bloggar för jag har vart med Alba och Ullis och Alba har ju precis flyttat och deras internet är skit segt, därför har jag inte bloggat. Min mobil är urladdad så kan inte blogga från den men världens finast vän Alba lät mig blogga nu från hennes. Vi har bara tagit bilder och lyssnat på musik hela kvällen, snackat mycket också. Idag ska jag vara med alba ett tag om jag inte ska vara med Lucas. Om jag ska vara med han ska jag tvinga han med hem till mig så kallt hihi, annars är jag väll bara med Alba. Fast vill ju träffa Lucas, han och jag ska ju snacka, får se vad som händer.. Kan inte sova för har sovit hela dagen kanske lägger mig och sover ändå om jag ska orka, äsch vi får se. Nu kanske det blir tråkigt att läsa, heh puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0