Någon blir alltid sårad i kärleken..

Kan inte låta dig gå.. Jag älskar dig så mycket att det gör ont av att se dig med någon annan.
Jag vet att jag gjort så mycket fel , Men ibland måste man vara ifrån varandra för att veta att man hör ihop.
Om jag bara fick träffa dig och visa hur mycket jag älskar dig.. Du gjorde mitt liv bra.
Se nu är jag på botten igen.. Jag kan inte glöma dig eller de vi hade men jag måste väll försöka..
men jag kan inte. Vill inte ha någon annan, jag vill ha dig. Du är inte den finaste killen för alla men för mig är du det. Alla säger att man inte kan hitta sin rätta när man är såhär ung men jag har gjort det. Kollar på bilder på dig och mig hela tiden, älskar dig så att det gör ont.

Kommentarer
Postat av: Issa

Asså gud va fin du är! Jag älskar din header!

Jätte bra blogg! :D

2012-02-12 @ 21:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0