♥ Min bästavän ♥

Hur ska jag förklara dig med ord? Jag är så obeskrivligt glad att jag har dig , jag har nog känt dig mest av alla som jag fortfarande håller ihop med. Du och jag har det alltid roligt vad vi än gör. Du är nog den tjejen som hjälpt mig mest igenom livet och den jag litar på upp till 110%. Jag vill aldrig förlorar dig för vem ska jag kunna berätta allt till? Vem ska jag kunna Gråta ut hos? Jag älskar mitt liv pågrund av att du är i det. Jag kommer aldrig låta dig gå! Du och jag har tjafsat ett par gånger , men so what alla gör det! Gud nu när jag sitter och skriver detta får jag ett stort leende på läpparna och det hopaps jag att du också får. Du är värd allt. Jag älskar dig Kathleen. Vi ska finnas där för varandra som systrar.

Som vi alltid säger tillsammans kan vi klara allt!

Kommentarer
Postat av: Kathleen ramos

Jag älskar dig som fan Emilia! Du är underbar, vi två föralltid okej? <3

2012-02-22 @ 20:31:43
URL: http://kathleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0