HUR EN KILLE SKA VARA ENLIGT MIG

1. Han Ska vela träffas ofta och ta det seriöst men ändå vara flummig.

2. Han ska vara längre än mig.

3. Han ska gilla att ta söta bilder med mig

4. Göra min dag, varje dag.

5. Man ska kunna prata om de mesta med.

6. Skicka super söta sms helt random, så man får den där super sköna känslan

7. Inte jämnföra mig med andra tjejer för mycket.

8. Han ska våga visa att jag är hans flickvän.

9.  Han ska vilja presentera mig för hans familj, underbart att ha en kille där man känner hans familj bra.

10. Får mig att känna att jag är " the only girl in the world"

11. Kan kunna ha en diskution med.

12. Håller om mig när jag gråter :'3

13. Hold my head when he kiss me.

14. Inte göra mig svartsjuk, hate it.

15. Låna ut en mysig tröja man kan ha i några dagar veckor hihi.

16. Älska mig precis som jag är.


Kommentarer
Postat av: Sanna

kan inte du lägga upp en bild på Viktor vore kul att se hur han ser ut <3

kram !!

2012-02-04 @ 09:07:31
URL: http://sannawilens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fiin tanke....så tycker jag också...

2012-02-04 @ 17:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0