har inte kunnat blogga pga att blogg.se cpat.

Idag var jag i skolan. Hade alla vanliga skit lektioner sen åkte vi och bada i husby och sen hade vi matte. Vid tre slutade jag och Drog hem till Johanna med Emma. Egentligen skulle vi träffat majken och Lili men det får vi ta en annan dag. Vi åt Mellis och sen drack vi chai latte medans vi kollat på the OC. Var sjukt trött så somnade och sen vid 6 tiden så tog jag bussen hem , åt middag och satte mig vid datan. Kollade på Dubbelliv , vet att jag är töntig men älskar såna dära serier. Tog ett bad skönt attt bara ligga där och lyssna på musik och allt. Sen gick jag ner och satte mig vid datan igen, ska lägga mig vid 12 halv 1. Nu ska jag ta lite te.

Kommer inte blogga mycket imorgon för att först ska ja till skolan och slutar 12 så kommer vara hemma mellan 12 och halv 2 och då kan jag blogga lite. Ska nämligen träffa Katta, Julia och Östberg och vi ska sova hos Julia, Standard. Men aa sen på lördag så ska vi till husby och bada men säkert flera som ska med. Puss



Ny profilbild klicka på bilden för att gilla/kommentera den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0