Alla Hjärtans Dag.

Tillbringade min dag med familjen. Vi tog bussen in till stan och där åt vi på en Resturang som heter mongoliska.
Sjukt gott var det! Dessutom fanns det en sjukt snygg kille, han log åt mig men vadå kan ju inte gå fram och prata med han när mina föräldrar var där. Jaja.. efter det så gick vi runt i stan och sen in på åhlens. Köpte 2 nagel lack , 1 ögonbrynspenna och 1 eyeliner. Fick en stor polka klubba av Mamma och Pappa också. Sen när vi gick hem från station så snöade de ju så såg ingeting för hela mitt smink rann.. snubblade med huvudt före i snön också ,(yyy.
Nu ska jag koka te och smaska lite på min klubba. Hoppas alla haft det bra idag,det har väll jag iaf, puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0