- Bästavän, ja det var ju så det var? Kan man tro på det fortfarande?

Efter allt det här kan man ju inte direkt tro det fortfarande. Herregud visste inte att ens bästavän kunde sjunka så lågt så att hon går och snackar med min ex. Du vet vem du är och jag är så jävla förbannad på dig. Det har inte bara vart en gång? Du fick mig att dumpa den killen jag älskade mest. Du ska inte få förstöra igen. 
Jag kan lova dig att om du öppnar käften och snackar med han igen så då jävlar. Orkar inte med att en såkallad BÄSTAVÄN är så här. Så fort jag skriver till dig att du ska sluta ska du börja med dina äckel ord " Åh älskling förlåt , jag älskar dig lalalla " Ska jag tro på det om jag inte ens kan tro på ordet bästavän längre. 
En gång sviken alltid sviken. Du är borta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem handlar det om?<3

2012-02-29 @ 19:16:05
Postat av: Beatrice V

Finns alltid Emilia

2012-03-01 @ 08:04:19
URL: http://beatricev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0