Ingen runan för försen 8;an ,FML.

Måste gå i HLD i mindre än 2 månader till. Nu kommer alla bah; jaja det är lite!
Men vet ni inte för mig, det är mycket. Jaja då har jag något att längta efter. Sen är det ju så att jag kommer träffa nicole sjukt mycket eftersom grönan öppnar och hon och jag kommer ju vara där hela tiden (Y)
Så i 8;an börjar jag i runan, men innan dess är jag död för klarar inte av att gå HLD. FUCKFUCKFUCK
Men får vänta tills jag kommer till runan och får vara med mina glädjespridare. 
Nicole , Steffi , Johanna , Kathleen, Julia , Ebba

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Tumblr_lqjxdflpjo1qgej5jo1_500_largeTumblr_lk8qkb50kh1qdwdzao1_500_large

Kommentarer
Postat av: kathleen ramos

Älskar dig emilios, vi ska ses ofta och allt, grönan som förra sommaren, herre we come! Längtar till skolstarten! :D

2012-04-19 @ 20:00:19
URL: http://kathleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0