Dagen :)

Dagen började med skola , sen vid lunch fick vi håltimme och då drog jag, carro och ullis och några killar och åt och sen köpte vi latte och drog tillbaka till skolan , sista lektionerna var sjukt najs. Sen drog jag och Julia och massa typ 20 pers till Felix och firade emma med tårta och sen drog vi vidare mot david , där badade vi i sjön , Årets första dopp. Trodde jag skulle dö. Sen så gick jag , david, julia och Felix hem till han och hämta saker sen följde felix med mig och julia till bussen och så drog hon och jag på dans , nu har jag duschat och ska kolla på big brother! Puss









Kommentarer
Postat av: Någon

Du var inte på dansen jö! Ljug inte. Var var du?

2012-04-25 @ 22:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0