Alla tankar går till dig Mormor!

Detta har vart världens hemskaste natt och kommer bli världens hemskaste år. Det började med att jag satt och kollade på tv vid halv 12 sen hörde jag mamma gråta och då kom hon ner med telefonen till mig och det var min moster som var i telefonen. Hon sa " ta hand om dina syskon nu , mormor är jätte sjuk" 
Jag tog hand om dom och mamma och pappa åkte, Dom kom hem igen på morgonen. Hon har inte klarat sig. Hon hade en stor hjärnblödning och det gick väldigt fort. Saknar henne något stort.
Kan inte förstå att du är borta här nere men du finns alltid kvar i mitt hjärta och i tankarna. Kommer tända ett ljus för dig varje månad den tjugotredje. Du fanns där under min barndom, medans jag var med morfar och kolla på hästar stannade du hemma och lagade världens godaste mat. Jag var ditt första barnbarn.. Det känns overkligt att du är borta. Hoppas du mår bättre där uppe och har det bra! Ska göra dig stolt. Jag älskar dig världens finaste ammie! 23/4-12 kl: 03:30 .. En tid och datum att minnas.. Detta år kommer bli tungt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är tragiskt men jag kommer alltid finnas här!<3

2012-04-23 @ 18:05:45
Postat av: Anonym

Fint.

2012-04-25 @ 13:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0