Skolfoto imorn -.-

Jaha som sakt skolfoto imorn , asso kommer se fuckedup ut ! Men iaf ska ha ett lila/rosa linne med knappar imellan booobiesen och ett par jeans antar jag. Ska fråga mamma om jag får låna lite smycken och så av henne! Kommer faila totalt på klassfotot och innan klassfotot så ska vi ha en lektion så man hinner inte fixa sig så mycket liksom -.- Gud vad tråkigt inlägg det blev men nu slut pratat om det !
Var ju på Harry Potter och dödsrelikerna2 med Erika och Alba♥ Asso Alba somnade under filmen och bara vaknar upp och bah " vad handlar den om och vad är dom där kroxo nåtinng " det är ju de hela harry potter filmerna går ut på dummas .. men sen efter filmen så gick vi till alba och fixa oss lite sen ladda jag mobilen sen drog vi mot hip och träffa micke och ville sen drog micke. Så stanna vi lite sen var båda jag och ville tbugna att gå hem så alla gick hem då , när jag kom hem tog jag te och sen dushade nu ska jag ta fram jeansen till imorn och dricka te igen . Jag är beroende av te allvar så jäkla gott ! men puss <3
plattat eller lockigt hår på skolfotot ? svara nuuuu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0