Se fram emot nästa dag, istället för att titta bak.

Hej vaknade 5 på morgonen idag , Fixade mig och åt. Sen när jag kom till skolan så hade vi idrott men kunde inte vara med för jag är ju halvt sjuk fortfarande .. efter det hade vi no , engelska sen slutade vi på lunchen för alla har utvecklingsamtal denna vecka så vi slutar 1 eller tidigare varje dag , CHIIIIIIILL! Hade utvecklingssamtal idag och det gick bra :) det är jag glad för! Just nu kollar jag på ♥TopModell♥ .
Lite senare ska Vanessa min syrra fota mig , om ni undrar varför så måste jag ha bilder på mig till ett modelljobb typ! Ska göra det snart och för alla er som inte visste det så har dom ringt till min mamma och fråga om jag vill vara med och då tackade jag JA såklart . Ska kolla vidare nu , bloggar ikväll och lägger upp bilder :*



Katta Och jag i sommras ♥ KÄRLEK ♥



Jag och katta ♥

Сток | 486 фотографийСток | 486 фотографийСток | 486 фотографийBumblebee  - 10. strona bloga dostępnego pod adresem lady678.pinger.plCeciliaДЛЯ РАБОТЫ ►Сток(1) | 501 фотография

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0