''när alla andra svek, var det du som stog kvar & berättade för mig hur värdefull jag var.''

Idag har Skolan vart sådär , vi slutade vid halv 3! Efter Skolan stannade vi kvar med alla 99:or och sen drog jag,Erica och Alba hem till Alba. Vi gjorde mat till oss och vi lyckades , riktigt smarta tjejor där va?! HAHA. Erica gjorde varm choklad med grädde som topping och sånt , jag gjorde hamburgare och Alba pasta! Minnen med dom idag! Alba skulle på toa och då tog Erica hennes varmchoklad och låsas drack och Alba bara skriker " Erica driiiiiiiiiick inte!" Sen när Alba kommer ut så hade inte Erica gömt hennes kopp .. haha! Sen satt alba vid datan och jag och Erica formade godiset som vi fick av Philip ( winnegum) till olika saker och aa! Sen så hade jag och Erica legat på alla godisar så dom hade klibbat fast i sängen och alba bara vart är alla godisar ? och jag och Erica lyffte oss upp och där var dom haha , men imorn slutar vi 15 , ska till grönan då tror jag! vi får se , puss ;*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0