look at me now !

Tjena , vart med Kioskmongot , Fisk och Sandra idag.. och massa andra pepole! As najjs :) Det var kaos i kista. Moohobi , Mange makers , Jedward och ullrik var där. Min kompis mobil blev tagen , och min andra kompis svimma så hon fick hjälp och allt ! Just nu är jag hos Emma och vi Tjockar i oss godis najss ! Vi är bara Bäst , Nu snackar vi och så lyssnar på musik . Nu ska jag bara social , puss puss !






MANGE MAKERS! :*



Världens underbaraste tjej , gumman jag älskar dag ut och natt in , natt ut och dag in! Du är Värd mitt hjärta , honney jag älskar dig så jävla mycket . Det går inte att förklara dig med ord ! bebiiiiiiiiiii<3



Kommentarer
Postat av: Emma Nicklasson♥

Naw, jag blir alltid rörd av sona inlägg :*

Älskar dig mä så himla mycket, kommer alltid att göra. Hoppas du vet att du betyder mer än allt! <3

ÄLSKAR DIG!

2011-09-18 @ 08:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0