// josefin

Jag älskar dej Emilia Linda Felicia Borgs
Du är det bästa som hänt mig , Alla minnen med dej är otroliga!
En vän som dej vill man inte mista.
Du är värld allt!
Du ska förstå hut glad jag är som har dej som vän.. Jag har varit taskig ibland.
Men vi har lärt känna varandra bättre genom alla bråk! 
Jag älskar dej vad som än händer..
För du är underbar! (L) Kommer ihåg första gången vi träffades :') Alla minnen går verkligen nt att glömma.
Vi har gått igenom mycket tillsammans , vi har förändrats tillsammans.
Du är den ända som känner mig så väl!
Du ska veta hur mycket jag älskar dej , går inte beskriva med ord..
Jag försöker förklara hur mycket jag älskar dej , men du är för underbar för att hitta ord.
Ä-L-S-K-A-R  D-E-J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0