Jag kan vara rik, men jag har inte råd att förlora dig.

Jag ska nog till skolan imorn ! Då får man ju träffa alla underbara speciellt Alba Och Emma. Jag mår mycket bättre nu och det är ju bra tycker jag . Har dushat ,rakat bena och fixat lite med nagelack och sånt, Kom tänka på en sak faktiskt :') 

Alla frågar ju om jag längtar tillbaka till väsby och min förra skola så kan ju skriva det här : Jag längtar nog inte tillbaka till något av dom .. Förlåt men gör inte det . Jag tycker det är mycket bättre här För här är det inga som är så  dryga ocfh bitchiga! Alla är underbara här och ja , jag längtar inte tillbaka ! ;')


Tog lite bilder idag med min kamera och blev ganska nöjd ska ta bilder imorn med men här kommer dom :



Bilder på mig :
l
hittade skit gammla bilder :
HAHAHA dör men Godnatt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0