Ignorera inte någon som verkligen bryr sig om dig, för en dag kommer du inse att du förlorade en diamant när du samlade på stenar..

Dags att börja blogga igen ! Nu kör vi va ? ;)
Kan berätta lite om vad som hänt -

Lördag - Sandra kom till mig och vi kolla på film , kommer dock inte ihåg vad den heter men sen så drog vi hem t henne och så sov vi där , de var skoj typ .

Söndag - Vaknade 10 eller något typ , jag och sandra kelade med hennes hamster och sen fixa vi oss och åt frukost sen tog vi tåget till t-c och sen spårvagn till grönan :) vi åkte lite och sen åt vi . Vi såg Anton <3 , Katta och några fler . Vi åkte med dom jätte mycket och sen gick vi i spök huset och jag var livrädd så jag klängde lite på anton , busigt .. :$ asso jag lovar var skit rädd och anton skrämde mig och sen blev han lite rädd nog när dom hoppa fram :o så han klängde på mig mysigt :) Vi gick på kvällen så de var värre oh åkte vi pop.ex och jag flippa , Liksom dansade och så ! fett skoj . Sen åkte jag hem med anton och hans pappa lämnade av mig och mamma var nt hemma så var utelåst i regnet och bland blixtrarna och hatar dom ! sen när jag kom in somna jag och vaknade upp mitt i natten och mådde illa !

Idag - var hemma från skolan , mådde skit och har huvuvärk och allt . Sovit hela dagen typ .. och kollade på " NOstringsATTECHED " skit bra film och sorlig .. passar bra när man är sjuk . Nu kollar jag på Chougar Town haha

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Ellen..

Stackars! :( <333 Krya!

2011-09-12 @ 18:16:25
URL: http://fanvadnajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0