Fredrik During, Min andra halva!♥♥

Baby , du vet att jag finns för dig alla tider på Dygnet och om du behöver mig finns jag redan där! Jag är här hos dig dag & natt Och mår du inte bra är jag här ,
Om du fryser så värmer jag dig.
Om du har gjort dig illa så är jag plåstret.
Om du är ledsen är jag trösten.
Om du vill något kan du prata med mig om vad som helst , du vet vart du hittar mig ? Längst ner på livets skala där jag älskar dig. Kommer inte lämna dig för någon och jag älskar di gför den du är ! Du är Fin ,Söt och underbar ! Den bästa killen man kan få . Ska visa all min kärlek till dig ;*
Kommer aldrig glömma dig och kommer inte tveka ! 

Jag älskar dig här och nu , förr och senare!♥♥ Världens bästa glöm aldrig att du är det bästa!


Vackraste i världen ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0