Facebook status :)

Albin Andersson : Gått i samma skola som ! En snäll och söt kille :)

Ulrika hallberg : En skit söt tjej som jag träffat en gång men vill träffa dig snart igen ! :*

Filip johansson : En kille som är snäll och som jag tappat kontakten med.

Özge Baran : Världens gulligaste och snäll , man kan lita på dig upp 110 % <3
Emma Nicklasson : Sjukt underbar och skönaste skrattet , skulle inte byta ut dig mot något . Vill träffa dig nu och när du ler , ler jag också! sjukt underbar säger jag bara :*

Silvana Hosseini : Den som förstår mig och som finns där i alla lägen , vacker så de bara glänser om dig !

Emelie Dagnå : Känner inte så bra men vill lära känna, har sett dina bilder och på dom ser man en fin och söt tjej värkar otroligt snäll!

Alva Jädersten : går i samma skola som mig men har ingen kontakt med dig typ men du kanske är snäll ? :)

Johanna Sic : Gaaash dör av att sse din skönhet , min fisk ! Asso din humor är så underbar skulle inte byta utt dig mot något heller . Kommer aldrig släppa taget om ni fina tjej ! 

Anna Anger : en tjej som var tsm med min bror , men är också en sjukt söt tjej asso vet inte hur man ska förklara dig men snäll också ! <33
William Karlsson : En kille som jag har träffat och som är snäll och är sjukt bra på åka longboard ! söt också ..

Philip Davidsson : sjukt fin ,söt och snygg ! Har världens underbaraste leende och skratt ! :*

Sandra helleday : En tjej som gick i min klass och som är fin !

Danielle Lagerstedt : Underbar flicka som är alltis skoj att va med .<3

Sandra swahn : Fin tjej som jag aldrig är med :(

Kommentarer
Postat av: Emma Nicklasson♥

AW! :* älskar dig, just för att du är en underbar människa och för att du gör mig glad! <3 <3 <3

2011-09-03 @ 11:20:29
Postat av: Johanna Sic

älaskar dig med :*

2011-09-03 @ 11:22:55
URL: http://johannasic.blogg.se/
Postat av: Silvana

såklart att jag alltid finns för dej Emmii , tack due vacker ! <33

2011-09-03 @ 11:25:13
Postat av: Danielle

Aww, du e så söt! <333

2011-09-03 @ 11:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0