Du betyder !

Till Fredrik During: Baby , kommer aldrig lämna dig , om du mår dåligt eller något och behöver prata så finns jag alla tider på dygnet !
Om du fryser , kommer jag med värme!
Om du är ledsen , har jag trösten!
Om du har gjort illa dig , är jag plåstret !

Jag älskar dig här och nu babi♥


Till Patrik Kamryd : Patrik än av mina bästa killkompisar , kan berätta allt till dig typ :s du är som en bror för mig och kommer alltid vara ! vi har bara känt varan i några veckor . Jag tkr om dig som kompis och du är skit söööt !

Puss <3
Till Ellen Wemskog : Ellen du är skit söt som går i min klass , vi började prata med varan för några dagar sen och känner inte dig så bra men vill. Du är skit snäll och har en skit bra blogg så checka den -------> http://fanvadnajs.blogg.se


Skit najs dag idag ! Var med alla vanliga typ och slutade halv 2 sen så var jag med noah , oscar , carro , johannes och anton typ :s  sen gick vi till skaterampen och var där och då kom ville, micke,johanna och josse . sen drog dom och sen var vi med dom igen på hip . Efter var vi med oscar,noah och carro . skir roligt ! men jag och carro missade bussen hela tiden då vi sa att vi skulle gå och då fick vi vänta igen och sen missa vi den hahahah ! men skit chill dag typ ! Nu ska jag at en våffla kanske och chatta . pusseN



Världens finaste , bästavän danielle ;* jag älskar dig sockersöta unge ! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0