Dreaming about you!

Vet att det vart dålig uppdatering men jag har ett liv också! Men nu ska jag skärpa mig har jag bestämt. Till att börja med har skoldagarna vart roliga eller var ju "sjuk" i 2 dagar! På tisdagen var Jag , Alba , Emma och Danielle låssas sjuka men Jag sov hos Alba då se åkte vi til kista och åt på donken , vi träffade Melisa, Ronja och Özge. Skoj sen var jag ju på grönan igår med Alba,Anna och Julia. Sjukt som alltid haha! Såg isak och fredrik där , <3- Idag skulle jag till grönan igen men Alba ville inet och dom stänger ju så tidigt idag och det visste inte vi så de blir väll att åka till stinsen eller något , right? Saknar min älskling också ! 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0