Den som inte kan hata kan inte heller älska.

Jag har fått Hjärnskakning men bara en lätt så var hemma idag och missade so-provet bra taiming eller inte tycker jag! Idag har jag bara vilat har inte kunnat rest mig ur sängen för jag hade så ont och mådde illa men sen var jag tvungen att följa med och lämna tilda i väsby på dans ( jag var tvungen att få frisk luft ) . Medans hon dansade fikade Mamma,Pappa,Jag och Casper på kademumma , bageri&cafe. Tog en chai latte och en bakelse , sen drog vi till centrum hittade inget! Men ska shoppa i veckan , MYCKET! Har fortfarande ont i huvudet men måste till skolan eller vill! Men kommer typ inte klara en hel skoldag , men måste försöka! 



Inte allt! Ska sova nu 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0