Danza kudoro - don omar :*

Stack till Emma vid 12 , nyvaken och allt .. När jag kom till henne fixade vi oss och sen försökte vi övertala Axel och Fredrik att följa med till grönan som dom lova... men det gick inte som väntat! Istället Stack vi till Sollentuna centrum och åt Sub way med Pööööjkarna , Efter de så snackade vi lite och mina och emmas syskon var där i sollentuna centrum med varan HAHA!  Sen var jag och Emma tvungna och dra till t-c så pööööjkarna följde med oss till tåget och dom skulle åt samma håll så dom tog oså tåget , sen drog dom. När vi kom fram till t-c så sprang vi till spårvagnen för att inte få vänta och vi hann .. Alba var jätte sur när vi kom fram .. nejmen HAHA! Vi åkta typ allt helatiden och sjöng och Flippa! Sen i slutet åkte vi kvasten för de var seriöst inge kö och det var inga på grönan! När vi åkte kvasten så åkte vi den 10 gånger i rad vi bara " igen snälla" hahah dom bah"okej , klart" Och under hela 'turen' sjöng vi " fest hos Grönan" och "fets hos kvasten" alla kolla på oss som jobba där hihi , undra om du kommer ihåg oss nu?! men Måste seriöst ditt flera gånger till! Ska fan ha guldkort nästa år också... Men sen när det stängde vid 8 så hämta Albas pappa oss , jag drog hem till Emma , vi kolla på " andra avenyn" och sen tog vi bilder när vi hade peruk , först hade jag en kort lila med lite uppklippt på mig och Emma en med långt svart lockigt hår ner till rumpan med lugg sen bött vi , så kul bilder kommer imorn ! Kom hem vid 10 och åt lite tacos ! Sen Dusha jag och nyss gjorde jag en läxa.. Nu ska jag sova ! Och imorn skola.. nejmen det är roligt att få träffa alla efter 2 dagar saknar dom lite :*

Iallafall det var världens bästa SÖÖÖÖÖÖÖÖÖNDAG!!




Alba Birkhammar :*



Anna Magnusson :*



Emma Nicklasson :*



Axel Berglund :*



Fredrik During :*



Och jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0