svar.

Hej om FUCK FUCK FUCK ALBA OCH EMMA!:

Svar ; Hur menar du av Föräldrarna eller av kompisar?
Men Av Föräldrarna så är det en Systemkamera och en Macbook.
Av Kompisar så kanske det blir underkläder , pengar eller något litet!

Kram.

Love u om FUCK FUCK FUCK ALBA OCH EMMA!;

Svar ; Ja , det kan jag börja med gärna. Har redan lagt upp lite då
och då men lovar att ändra så att de blir mycket mer. 

Tack sötnos ;*


Nora om FUCK FUCK FUCK ALBA OCH EMMA!;

Svar ; Jag har Hårnålen där för att jag hade den i håret innan när jag var hos Alba men sen så hade jag ingenstans att sätta den så satt den i tröjan!

Kram.

Anonym om Drar till Alba! Som vanligt..;

Svar ; Jag skiter i om ni klagar på min push up , Tar inte åt mig direkt så antingen får ni kommentera hur mycket ni vill om min push up och jag tar inte åt mig eller så Låter ni det va ;) Skiter i vilket.

Nora om Vaken!;

Svar ; Tack , Alla säger det. Vi får höra det rätt ofta!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0