Lycklig nu!

Var inte i skolan idag , var hos tandläkaren i 4 hela timmar -.- Hur orkar man? Jag ska ju få tandställning skit fint eller inte... Har snackat på skype med Älsklingen och Chrippe. Fett Roligt fast ändå Tråkigt , ville träffa älsklingen men han ska plugga får träffa han imorn! Jippie. Nu Lyssnar jag på justin bieber , avgudar han skit snygg ju! Grr ;*

Har just löst allt som jag mått skit av , den ända som fick mig på humör var Älsklingen men nu är de bra.. Älskar er tjejor ni vet vilka ni är! 
Nu ska jag chatta vidare , blir så osocial när jag bloggar tkr alla men dom vill ju att jag sak blogga HAHA! Ska fortsätta lyssna på snyggingen. 

Ikväll blir det Desperate howswies ----> Det äger förfan! Thhihiih lycklig för att det började igen , sen blir det att kolla på happy endigns (fel stavning)

Skola imorn slutar 20 över 1 tror jag? ska kolla sen .. Saknar Älsklingen men inget mer om det Hejdå..


SNYGG!

Kommentarer
Postat av: Ronja Kidrauhl's Shawty Bieber

aw, älskar dej me ♥

2011-10-11 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0