Livet är som en gåta som aldrig går att få svar på.

Jag undrar hur det hade vart om det var vi.
Jag undrar hur många där ute som finns för mig.
Jag undrar hur många stjärnor det finns i himeln.
Jag undrar om du verkligen älskar mig.
Jag undrar om du är äkta.
Jag undrar om du inte skulle vart hos mig , hur skulle det vara då?
Jag undrar hur du kom in i mitt liv helt plötsligt.
jag undrar hur världen kom till.
Jag undrar hur din läppar är mot mina.
Jag undrar varför livet är så svårt.
Jag undrar varför Kärlek är skit.
Jag undrar varför allt händer mig.
Jag undrar om jag är bra för dig
Jag undrar hur du är mot mig
Jag undrar varför Solen är så het som du är.

Jag vet att du inte hatar eller älskar mig , men någonting mitt i mellan.
Jag vet att du Lämnar mig någon gång i livet.
Jag vet att Kärlek börjar med ett leende , växer med en kyss och slutar med en tår.
Jag vet varför man aldrig ska lita på en kille.
Jag vet varför det är svårt att välja bort saker som man egentligen vill ha.
Jag vet varför Gräset är grönare på andra sidan.
Jag vet inte hur du är utan mig.
Jag vet inte vad du ser hos mig.
jag vet inte om du vill ha mig.

Jag klarar mig utan dig men ändå inte.
Jag klarar att bråka med dig men det är svårt.
Jag klarar av att gråta inför dig men det klarar inte du.
Jag klarar av att gå upp själv utan dig.
Jag klarar av att gå ut i världen ensam.
Jag klarar av att inte se dig på en månad.
Jag klarar av att inte lita på dig mer än vad jag kan.

Jag kommer alltid att finnas för dig även fast du inte kommer det.
Jag kommer alltid att älska dig i nöd och lust.
Jag kommer alltid att tänka på dig någon gång i livet.
Jag kommer alltid spara något efter dig som ett minne.
Jag kommer alltid gråta om du lämnar mig.
Jag kommer alltid gråta om du lämnar mig.

Men en sak vet jag och det är att jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0