Hemma!

Mötte Emma vid Skolan träffa johannes och during där snabbt. Sen kom linnea vi drog till sollentuna C och Då ringde jag katta så kom hon! Vi drack Milshake och efter ett tag så spydde jag nästan sen gick vi och fixade oss vid toaletterna och sen kom chrippe och lucas ! vi var med dom pinsamt i början men sen var det inte det .. vi gick till en park hahahahah , skit roligt! Vi följde med katta vid 7 och sen så gick vi till linnea och emma och sen var jag tvungen att gå Hem med pojkaran men det gick bra! Sen gick lucas och då var det bara jag och chrippe kvar  och han glömde bort vad hans mormor hette haha så han frågade sin mamma , sen så gick jag hem och han hem till sig en go pojke de! Nu är jag hemma har ätit och så nu skypear jag med Katta och Lucas , chrippe har gått :( men nu ska jag vara social!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0