Rakastan sinua...<3

Detta är till min Bästavän Mathilda;
Sinä ja minä olemme tunteneet toisemme jo yli 6 vuotta. Ne kaikki ovat ihania vuosia .. Mutta me etääntymiseen, minä rakastan sinua bästavän! Ja jos joskus epäilystäkään rakkauteni sinua niin tiedät minun bästavän, rakastan sinua. Ne viime 2 vuotta, sinä ja minä taistellut koko ajan. Se ei ollut hauska, Olet enkeli ilman sädekehä ja siivet .. tiedän jokainen ajattelee tämä on tarpeetonta, mutta kyllä ​​te tiedätte, että tämä on yksinomaan omistettu sinulle, Mathilda Salmela. Olet ihana kaikin tavoin, kaipaan sinua ...
Förlåt , om jag inte stavat rätt eller så..
Sinä ja minä olemme tunteneet toisemme jo yli 6 vuotta. Ne kaikki ovat ihania vuosia .. Mutta me etääntymiseen, minä rakastan sinua bästavän! Ja jos joskus epäilystäkään rakkauteni sinua niin tiedät minun bästavän, rakastan sinua. Ne viime 2 vuotta, sinä ja minä taistellut koko ajan. Se ei ollut hauska, Olet enkeli ilman sädekehä ja siivet .. tiedän jokainen ajattelee tämä on tarpeetonta, mutta kyllä ​​te tiedätte, että tämä on yksinomaan omistettu sinulle, Mathilda Salmela. Olet ihana kaikin tavoin, kaipaan sinua ...
Förlåt , om jag inte stavat rätt eller så..

Kommentarer
Postat av: hej

kan du finska?

2011-11-18 @ 18:03:00
Postat av: Undrande läsare

Kommer du från finland?

2011-11-18 @ 18:03:42
Postat av: Nikki Toränostöla

Osaatko suomea?

2011-11-18 @ 18:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0