Lucas Backman ♥♥♥

Visar imorgon vad jag shoppade ;) Orkar inte nu .. Ska sova snart..
Efter kista så Drog Jessie , Katta , Carro och Jag Till Sollentuna C.
Där Träffade vi Viktor Och snackade och så. Sen tog jag Bussen Till snickarevägen med Carro.
Sen Bör Carro buss och Jag gick till lucas. Saknat killen ganska mycket :$
Det var mysigt , Saknar han redan ..
Pappa Och Mamma och alla Syskon kom hem nu, Och det blev liv i huset igen. HAHA!
Snart ska vi äta och jag Gör inte så mycket.. Kollar på tv.
Direkt efter jag har ätit ska jag nog sova. För sov Eller rättar sakt vila, I bara 4 timmar.. 
Så är skit trött med nu ska jag vara social på chatten på Facebook. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0