Lucas Backman!♥♥♥

Jag skiter i vad alla säger om dig. Det är dig och mig det handlar om inte dom. Jag ser Allting i dig inte bara snyggheten utan , underbar och världens gulligaste! Alla säger " vad ser du hos honom , jag ser inget" Men dom har inte sätt dig med mina ögon. Jag struntar i om alla håller på för när jag är med dig kan jag vara hur jag vill och varje gång jag kramar dig känns det rätt. Om alla bara kunde förstå att det är han jag älskar just han. Ingen annan, Försök förstöra det hur mycket ni vill men ni kommer inte lyckas... Han är exakt allt för mig och de vet han! Om ni vill att jag ska ha en bra kille då har jag hittat rätt för han är snäll mot mig, Vi är dryga mot varandra so what? Lägg er inet i det är vårat förhållande inte erat? Trött på att alla ska säga så och hålla på så kändes bra att skriva det här...
Lucas om du ser detta så vet du att jag inte kan lämna dig , Du är underbar och allt det där... Du vet hur mycket du betyder för mig eller? Annars så vet du att du är ALLT , exakt allt för mig... Du är världens finaste kille som jag vill ha. Du gör mig glad varje dag... Saknar dig varje gång jag lämnar dig... Jag är kall utan dig.
- Jag gillar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0