Kathleen Ramos!

Kathleen Ramos .. vart ska man börja?

Du och jag har känt varandra ganska länge. När vi var 5 år så bodde vi granar och lekte dagarna ut och vi gick på samma dagis. Kommer ihåg att du och jag var populära. Det tyckte vi var jätte roligt. Sen gick tiden och du skulle flytta där ifrån till ett ställe som hette Sollentuna. Ingen av oss visste vad ordet flytta betyde eller jo men att inte försvinner långt ifrån man trodde att ordet flytta betyde att man flytta en meter. Vi blev ledsna och sen gick åren och vi glömde bort varandra. Vi hade ingen kontakt och vi hade blivit mycket äldre , det ända jag kom ihåg var att den tjejen hete Kathleen Och skulle flytta till dom dära vita husen. Det var det jag kom ihåg men sen en dag kom min föräldrar och sa eller rättare sakt i januari i år " Vi ska flytta till Sollentuna" . När jag hade flyttat ditt fick jag kontakten med dig igen men vet inte hur , på ett skumt sätt iallafall. Vi bestämde för att träffas och bada och sen följde jag med er ut för att segla. Då berättade din mamma att de var vi två som lekte när vi var små. Vi träffades mer och mer och mer. Nu är vi helt enkelt bästavänner. Jag älskar dig och jag kan lita på dig upp till 110% , Du är världens finaste som är min ;$ alla minnen är oslagbara. Om du dör , dör jag.

Puss , hoppas du orkade läsa ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0