Hissar och dissar!

1. Albas leende-
Det är så sjukt fint , skulle kunna döda för det Kolla här!

2. Att det är vinter snart-
har aldrig gillat vintern riktigt så försen nu.
Är sjukt taggade till denna vinter faktiskt.
Älska snööö!
3. Äkta vänner -
Dom flesta har blivit Så bitchiga och Dryga
men jag har några som verkligen är äkta.
Jag älskar dom
4. Dans-
Jag älskar att dansa. Brukar dansa lite
då och då när jag är hemma så roligt är det.
Dansen är liksom min barndom och går än idag på dans.
Tänk att bara stå där och vara avslappnad med musiken på.
5. Mikromat -
Älskar det nu , tack vare alba.
Vi äter såna hela tiden hemma hos henne
och nu älskar jag det.
Vi kunde äta 4 st portioner mikromat.

6. Pannkakor med sirap-
Alla säger " euuuw " men det är skit gott.
man tar en klick på pannkakan och sen sprider man ut d
et enkelt så man knappt ser det och det är skit gott.
Har släktningar i USA så Äter lite amerikanskt.



1. Såna som skaffar blogg med kompisar-
Det är inget fel om man har det men alltid efter
en månad tänker man " hon bloggar, så då behöver inte jag det"
Tillslut slutar det med att båda täker så och ingen bloggar det DISSAR jag hårt!
2. Att grönan är stängt -
Längtar till sommarn för grönan , var där liksom hela tiden
typ så det blev som mitt andra hem. Både alba och jag saknar det.
Grönan är ett som man dissar när det är stängt för vem vill
inte åka upp i luften och släppas , känna vinden medans man åker runt.
Täk dig känslan av att sitta i attraktionerna. 
NU VILL JAG ATT DET SKA ÖPPNAS!
Albas leende-
Det är så sjukt fint , skulle kunna döda för det Kolla här!
Att det är vinter snart-
har aldrig gillat vintern riktigt så försen nu.
Är sjukt taggade till denna vinter faktiskt.
Älska snööö!
Äkta vänner -
Dom flesta har blivit Så bitchiga och Dryga
men jag har några som verkligen är äkta.
Jag älskar dom
Dans-
Jag älskar att dansa. Brukar dansa lite
då och då när jag är hemma så roligt är det.
Dansen är liksom min barndom och går än idag på dans.
Tänk att bara stå där och vara avslappnad med musiken på.
5.Mikromat -
Älskar det nu , tack vare alba.
Vi äter såna hela tiden hemma hos henne
och nu älskar jag det.
Vi kunde äta 4 st portioner mikromat.

3. Alla tantkläder-
Kolla in i alla affärer vart man går har alla 70,80.90- tals
kläder kommit tillbaka. Dom är sjukt fula.
Seriöst man kan knappt shoppa längre.
Det är typ bara newyorker och hm som man kan shoppa på fortfarande eller
man kan ju på dom andra men dom har fula kläder.

4. Alla brunneter som färgar blondt! Det var liksom 1-3 år sen alla
var blondiner och nu vill alla vara det igen.
Blondiner blir brunetter och brunetter blir blondiner.


Kommentarer
Postat av: När?

När kommer det ut vem som vann en länkning ?

2011-11-22 @ 08:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0