3

Felicia Hjälmeby; Skit söt tjej som jag träffade i sommras , saknad.
Ludwig magnusson ; En kille som gick i min förr förra skola. Haha .
Ellinor Åhlin ; En tjej som jag har ett läskigt minne med , du vet när vi var med 
carro och alla? Men iallafall du är skit snäll.
Christoffer olsson : Skit söt kille som jag tycket om i sommras ;$ 
Fast nu är vi bara bästavänner.
Jag älskar dig som min bror och du är skit snygg.
Milad Kashou ; Gått i samma skola som dig och då var du dum.
Elin Karlsson ; skit söt.
Joel Larsson ; Skit gullig och snygg 99;a
Lovisa larsson ; Underbar och avundsjuk för att du har så stora bröst , dessutom är du snygg också!
Beatrice Vezzoli ; Skit fin och dessutom skit snäll!
Marcus Nermander ; Skit söt kille som jag vart tillsammans med för 1½ år sen men nu är vi typ Kompisar . Saknar dig skit mycket också.
Simon Norell ; Ibland kan du vara dryg och dum men Du har världens finaste flickvän!
Lisa Enroth; Känner inte men söt.
Defne : saknad på hög nivå!
Patrik kamryd ; Du är en jätet schysst kille och dessutom söt!
Simon Wikman ; söt kille.

Kommentarer
Postat av: ludwig

haha!

2011-11-23 @ 18:44:37
Postat av: Beatrice Vezzoli

Tack detsamma !<3

2011-11-23 @ 19:13:05
URL: http://thashiitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0